20 stycznia 2006

Dona Sangre

Przez ostatni tydzien praktycznie nic nie robiłem, tylko siedziałem nad prezentacją zaliczeniową z Introducion a la Publicidad. Oczywiście Canarios jak zwykle nie mieli o niczym pojęcia więc głowna praca spadła na Paulinę i mnie. Na szczęście opłaciło się, bo prezentacja wyszła całkiem nieżle, podobała się i co najważniejsze, ludzie się nie nudzili. Analizowaliśmy spot społeczny o oddawaniu krwi: Dona sangre - oddaj krew, także wywiązała się niezła dyskusja. Fernando też był zadowolony więc OK. Teraz został mi jeszcze jeden przedmiot do zaliczenia najprawdopodombniej będę miał z niego egzamin ustny. Relaciones Internacionales - prawda że brzmi znajomo :D

Oto moja grupa z Publicidad:



Od lewej siedzą: Africa, Paulina, Elena i William, na dole to ja, jakby się ktoś nie zorientował.

Brak komentarzy: