21 listopada 2005

Nareszcie online !!!!!!

Dawno nie pisałem, ale teraz to się zmieni :) Mam net w domu i znowu jestem online :) w związku z tym będę aktualizował informacje dużo częściej.

Oto internet :) a raczej jego źródło



Mamy bezprzewodowy internet i nawet nieźle działa. Mogę odbierać maile, rozmawiać na gg i skype bez potrzeby ciągania komuptera na uniwersytet, nie jestem uzależniony od kaprysów administratorów i powalonych godzin godzin otwarcia sal komputerowych. Jednym słowem wypas !!!!

W związku z tym będę mógł na dobre zacząć opisywać co tutaj się dzieje, bo do tej pory relacje praktycznie nie istniały. Niestety stworzenie własnej strony internetowej przerosło moje umiejętności, w związku z tym od dzisiaj będe się posługiwał powyższym blogiem. Piszczie do mnia na gg albo w mailu co chcielibyście wiedzieć, a ja o tym wspomnę w kolejnych relacjach.

Brak komentarzy: