13 marca 2006

Dr. Sand & Mr. Grass Ultimate Frisbee Championship 2006

Na pewno wszyscy wiedzą co to jest frisbee. Jak się okazuje, jest to także nazwa sportu w którym się rzuca tymże dyskiem, Tak, tak, sportu! Organizowane są turnieje, istnieją drużyny, ludzie to trenują!!! Na ULL jest sekcja sportowa frisbee i należy do niej moja współlokatorka Martina. Na Teneryfie, co roku organizowany jest turniej, na który przyjeżdżają ekipy z całego świata!!! Można grać zarówno na trawie jak i plaży, jest to skrzyżowanie koszykówki z footballem amerykańskim. Dysk należy podawać partnerom z drużyny, tak by ktoś złapał go, za linią punktową. Gra się do 15 lub na czas. Osoba która trzyma dysk nie może z nim iść, dozwolony jest tylko pivot. Dysk nie może spaść na ziemię, ani zostać dotknięty w powietrzu przez zawodnika drużyny przeciwnej - wtedy traci się dysk. Gra jest dość ciekawa i emocjonująca, podczas całego weekendu (były rozgrywki zarówno na plaży jak i trawie) dobrze się bawiłem i nie nudziłem. Niestety Teneryfa spisała się słabo, zajęła 8 miejsce na 12 drużyn. Zwyciężyła Holandia, pokonując w finale USA, trzecie miejsce zajęła Francja. Zapytacie się pewnie co ja robiłem na tym całym turnieju, otóż ... sędziowałem :) Martina poprosiła mnie o pomoc, bo brakowało im ludzi, więc się zgodziłem i nie żałuję. Teraz przynajmniej wiem, że frisbee to coś więcej niż rzucanie sobie dysku, gdy nam się nudzi, to cała filozofia i całkiem poważny sport.
Dr.Sand: Wielka Brytania-Irlandia

Dr. Sand: Kolumbia-USA

Dr. Grass: International Team-Kolumbia

Dr. Grass: Kolumbia-Lanzarote

Uroczysta dekoracja zwycięzców

Brak komentarzy: